PROMOSI APE HARI NI.

Tuesday, September 1, 2009

BANGKITLAH...




Assalamualaaikum..
Satu..dah lame aku x updatekan blog aku ni..sebenarnya aku banyak mencuba
untuk mengubah blog ni, sebaik yang boleh..sebabtulah sampai x bertambah
isi..so pada rakan bloger yang masuk kat sini mohon maaf sepuluh jari..
dan aku ucapkan jutaan terima kasih kerana sudi singgah dan mengikuti blog
aku yang x seberapa ni..

Kedua..pada hari baik dan bulan yg baik ni..mari lah sama2 kita menginsafkan
diri ..memohon maaf untuk menambah baik hubungan sesama insan .rasenya dah
10 hari dah kita berpuasa, sekejap masa berlalu.. pejam celik dah nak habis
nanti..sambut syawal.

Ketiga..aku disini ingin mengingatkan juga saya dan anda di luar sana supaya
jangan lupa mereka yang telah pergi ..kita manusia memang alpa dalam dunia
yang penuh onak berliku ni..so jadi kalau nak sambut syawal pergilah ke pusara
lama atau baru membersihkan kawasan itu..demi orang yang pernah bersama dengan kita
tidak kira sekejap ,atau lama ..terima kasih .

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails