PROMOSI APE HARI NI.

Monday, February 1, 2010

TEKNOLOGI


PC saiz meja kopi

PC saiz meja kopi

Oleh Alzahrin Alias Cetak
PC saiz meja kopi 
 
Cukup besar untuk memuatkan empat orang dan skrin bertindak balas dengan 10 jari menyentuh pada masa yang sama

Lenovo memperkenalkan komputer peribadi (PC) bersaiz meja kopi yang berfungsi seperti tablet gergasi dan membolehkan empat orang menggunakannya serentak.
IdeaCentre Horizon Table PC boleh dikatakan sebagai komputer interpersonal pertama. Sekali pandang, ia kelihatan seperti mesin semua-dalam-satu biasa seperti iMac, iaitu dengan skrin 27 inci bersama Windows 8 dan ia boleh diletakkan secara menegak di atas meja.

 

Selain itu anda boleh meletakkannya di lantai untuk bermain permainan Monopoly. Ia cukup besar untuk memuatkan empat orang di sekitarnya, dan skrin boleh bertindak balas dengan 10 jari menyentuh pada masa yang sama.

Skrinnya bersamaan dengan saiz lapan iPads yang disambungkan dan seberat 6.8 kilogram. Ia seolah-olah sama seperti TV berskrin rata.

Pada demonstrasi di CES baru-baru ini, gambar dan video boleh diputarkan dengan jari. Penyebaran lima jari serentak pada skrin membersihkan paparan berselerak manakala dengan menguncupkan kelima-lima jari akan mengembalikan paparan gambar dan video semula.
Lenovo berkata PC Meja itu akan dijual bermula musim panas ini pada harga RM 5 ribu lebih atau kira-kira AS$1,699.

TAYAR MASA DEPAN


When the world experienced extreme economic crisis, the company attempted to deduct the cost of the product being effectively and efisen.

Look at what is being done by these leading Michelin tayar expenditures. Tayar who did not use the wind and less sap



How it functions like existing tayar.



So how was it made?

Clearly bahawa he uses less sap. Tiub which used to be a place to store the wind was replaced with a spoke. To my knowledge only the use motosikal basikal and spoke.

How much is it and if marketed? Another is unknown but certainly he will not be long coming.

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails