PROMOSI APE HARI NI.

Friday, March 30, 2012

BUKTI KUKUH PELABURAN EMAS FIZIKAL JANGKA PANJANG BERBALOI - BALOI !!!..

Pelaburan emas semakin rancak dan ramai yang telah menyertai nya namun ada juga yang masih menunggu dan ragu - ragu..Hari ini saya tunjukkan bukti kukuh bagaimana anda pelaburan emas fizikal ni mampu beri pulangan dalam jangkamasa panjang dengan hanya beli dan simpan emas fizikal itu..

Harga emas turun naik setiap masa namun daripada tahun ke tahun harga emas tetap naik..Insya Allah..Ini resit , saya beli emas bar Public Gold 20 gram saya pada 5 Mac 2011 dengan harga RM3056..

TARIKH BELI 5 MAC 2011 PADA HARGA RM3056 ( + CAJ TRANSPORT)
KLIK UNTUK LEBIH JELAS


Saya beli emas bar di atas dan saya simpan ditempat selamat...dan lihat harga emas public gold hari ini...yakni lebih kurang setahun yang lalu..


0 comments:

Post a Comment

ShareThis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails