PROMOSI APE HARI NI.

Sunday, August 10, 2014

EMAS

ASSALAMUALAIKUM..
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada pengunjung yg sudi bertandang ke blog saya yang x seberapa ni.. Hari ni saya nak cerita pasal Emas...Emas..Emas.. asyik2 Emas2 tapi itulah yang mampu saya huraikan sedikit di blog saya ni..moga anda semua di luar sana sedar bahawa rezeki dengan emas ni tidak terjangkau oleh akal..Allah Hu Akbar..kalau anda berani untuk bertanya dengan saya atau sesiapa di luar sana yang boleh dipercayai..cubalah..tak rugi kalau cuba pun ..saya rasa perkara yang baik x salah untuk di kongsi bersama ..disini adalah ayat Pakar Emas yang membuat program2 yg x pernah stop pasal emas ni..ada shaja program baru yg di keluarkanya.. hayatilah dengan penuhnya yakin........
 
Kalau ini silap, lagi ler silap pinjam duit beli rumah dan kereta… sebab kedua-duanya liability bukannya asset… menderrr lah… sapa main emas tak pinjam duit memang ler banggang. Yang korang campak barang ke arrahnu tu bukan pinjaman?... hahaha… yang lagi penting, berapa yang kau kena bayar dan berapa yang kau boleh dapat… contoh… biras aku pinjam RM67,000 dari bank… kena bayar bulanan rm500++… Duit tu dia belikan TB, dapat dalam 400g… sebulan dia dapat, RM5,600… rugi ke?
Maksud daripada keterangan diatas:
TB= Tempahan Berdiskaun.
Beli emas dengan harga yg disediakan dan buat pilihan untuk ambik barang atau nak jual balik atau buat oder baru bagi bulan ke dua dan mendapat diskaun dari belian oder yg baru tersebut.
Contoh:..
1gm Emas =Rm 180.00 diskaun bulan Rm 16.00/bln
10gm Emas = Rm 1800.00 diskaun Rm160.00/bln
100gm Emas = Rm 18000.00 diskaun Rm 1600.00/bln
selebihnya anda kiralah sendiri..
diskaun akan dapat selagi anda tidak jual balik semula belian emas anda

SEGALA MAKLUMAT LANJUT BOLEH BERHUBUNG DENGAN WAKALAH ZAM /WASUP 019 94941679

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails